اصلاحات هندسی و ترافیکی در حاشیه شهر مشهد
اصلاحات هندسی و ترافیکی در حاشیه شهر مشهد
با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اصلاح کالبدی و شبکه ترافیکی خوبی را در محدوده منطقه ۶ شهرداری پیش‌بینی کرده‌ایم که موجب رونق حاشیه شهر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ساخت و ساز هشتم،اصلاحات هندسی و ترافیکی؛ غلامحسین صاحبی در حاشیه بازدید جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه‌های عمرانی سطح منطقه ۶، اظهارکرد: این بازدید پیرو مطالبات مردمی و تقاضای اهالی برای حل بخشی از مشکلات منطقه و اجرای پروژه‌ها در دستورکار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پروژه‌های مختلفی در این منطقه در دستورکار قرار گرفته که از جمله آنها می‌توان به پارک خطی و معبر و پیاده‌روسازی‌های کنار کال “امیر آباد” و در محدوده شهرک “عمار یاسر” اشاره کرد، گفت: خوشبختانه بازگشایی محور “شهید رحیمی” و تعریض آن نیز با همراهی آستان قدس رضوی رضایتمندی خوبی ایجاد شده است.

صاحبی از پیگیری و برنامه‌ریزی برای بازگشایی معابری چون “حر ۱۹” خبرداد و تصریح کرد: امیدواریم از این طریق بتوان گره‌های ترافیکی سطح منطقه را باز کرد، امنیت را تقویت نمود و وضعیت موجود را ساماندهی کنیم.

رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه از گذشته پیگیر اتصال بازوی چهارم “مصلی” به خیابان “پنجتن” بوده‌ایم‌، گفت: این بازو پس از رد شدن از بولوار “حر” می‌تواند به پنجتن متصل شود؛ این بازو درحال حاضر به بولوار “حر” وصل می‌گردد ولی به دلیل تغییر مسیر، امکان اتصال به پنجتن را ندارد.

صاحبی دیگر معضل این محدوده را، گره ترافیکی بولوار “پورسینا” و “خوش‌سیما” عنوان کرد و افزود: به منظور حل این معضل قرار شده معبری در اراضی موسوم به “خدر بیک” با عرض ۱۶ متر ایجاد شود؛ درصدد هستیم که عرض این معبر را به ۳۰ متر افزایش دهیم و به خیابان “خوش‌سیما” وصل شود تا در ادامه، ضمن اتصال به مفتح شرقی، گره ترافیکی دیگری باز شود.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اصلاحات هندسی و ترافیکی خوبی را در منطقه پیش‌بینی کرده‌ایم که موجب رونق حاشیه شهر می‌شود؛ اعتبارات این پروژه‌ها در بودجه سال آینده لحاظ خواهد شد تا در سال ۱۴۰۲ به ثمر بنشیند.

بخوانید:  آغاز و پایان کلان‌پروژه‌های شهری مشهد را اعلام کنید