افزایش بیش از ۱۵ برابری اعتبارات عمرانی
افزایش بیش از ۱۵ برابری اعتبارات عمرانی
در زمان آغاز فعالیت مدیریت شهری در دوره ششم، اعتبارات عمرانی پیش‌بینی شده برای منطقه 3، در حدود 70 میلیارد تومان بود ولی در سال 1401، این بودجه را به 700 میلیارد تومان و برای سال 1402 نیز به 1100 میلیارد تومان افزایش دادیم.

به گزارش پایگاه خبری ساخت و ساز هشتم،اعتبارات عمرانی؛سیدابراهیم علیزاده در نشست فصلی اعضای شورای اجتماعی محلات منطقه ۳ شهرداری مشهد مقدس، اظهارکرد: اعضای شوراهای اجتماعی محلات، افرادی گمنام و پرتلاش هستند که بدون هیچ چشم‌داشتی به مردم خدمت می‌کنند.

وی با قدردانی از تلاش‌های ارزشمندی که تاکنون به همت شوراهای اجتماعی محلات صورت گرفته، گفت: رویکرد و نگاه شورای ششم، نسبت به مناطق کم‌برخوردار، رویکردی حمایتی بوده که این نگاه برای منطقه ۳ نیز صدق می‌کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: در زمان آغاز فعالیت مدیریت شهری در دوره ششم، اعتبارات عمرانی پیش‌بینی شده برای منطقه ۳، در حدود ۷۰ میلیارد تومان بود ولی در سال ۱۴۰۱، این بودجه را ۱۰ برابر افزایش دادیم تا به ۷۰۰ میلیارد تومان برسد.

علیزاده تصریح کرد: در ادامه این رویکرد حمایتی، در سال ۱۴۰۲، اعتبارات عمرانی منطقه ۳ را به ۱۱۰۰ میلیارد تومان افزایش دادیم.

وی گفت: تنها منطقه‌ای که شیب اعتبارات آن از حد معمول فراتر رفته، منطقه ۳ است که البته این افزایش بودجه همت و تلاش همکاران منطقه ۳ را نیز چندین برابر می‌کند.

بخوانید:  جامعه به دنبال اقدامات اثربخش در حوزه عفاف و حجاب است