افزایش ۳۰ درصدی توسعه کیفی زمین‌های ورزشی روباز شهرداری مشهد
افزایش ۳۰ درصدی توسعه کیفی زمین‌های ورزشی روباز شهرداری مشهد
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از افزایش 30 درصدی توسعه کیفی زمین‌های ورزشی روباز طی یک سال اخیر خبرداد و گفت: طی همین چندماه، از تنها مجموعه آبی شهرداری در حاشیه شهر، یعنی استخر گلشن بهره‌برداری شد و مجدانه پیگیر افتتاح دومین مجموعه آبی شهرداری مشهد، استخر شهید قربانی نیز هستیم.

به گزارش پایگاه خبری ساخت و ساز هشتم،زمین‌های ورزشی روباز شهرداری مشهد؛سیدحسین علوی‌مقدم با اشاره به گذشت حدود ۱۶ ماه از فعالیت شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره، اظهار کرد: در ابتدای کار، شورای شهر سیاست‌ها و برنامه‌های شاخص و مهمی را با محوریت ورزش و جوانان تدوین کرد و به منظور ارتقاء اثربخشی‌ و تقویت جنبه سیاست‌گذاری، نسبت به تشکیل کمیسیون ورزش و جوانان، کمیسیونی که خلاء آن به صورت جدی حس می‌شد، اقدام نمود.

وی افزود: از ابتدای روی کار آمدن شورای ششم تمام تلاش خود را انجام دادیم تا بتوانیم اقدامی جهادی را در حوزه ورزش انجام دهیم و در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه ورزش بتوانیم گامی موثر برداریم و کمک حال ورزش شهرمان و متولیان آن باشیم.

علوی‌مقدم با بیان اینکه یکی از مهمترین اقدامات کمیسیون ورزش و جوانان، تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و توسعه ورزش در مناطق حاشیه شهر بوده، گفت: پس از برگزاری جلسات مختلف و طولانی و کارشناسی، در تمام مناطق شهری استعدادیابی را آغاز کردیم تا بتوانیم با شناسایی و آموزش مستعدین در رده‌های پایه و در رشته‌های ورزش مختلف از جمله ورزش‌های رزمی، فوتبال و فوتسال، والیبال، بسکتبال و غیره بتوانیم نسبت به ورزشکاران مناطق محروم مشهد، ادای وظیفه کنیم.

بخوانید:  باغ‌موزه دفاع‌مقدس مشهد به پروژه‌ای ملی تبدیل می‌شود

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: با نگاه ویژه و اهتمامی که صورت پذیرفت و همراهی شهردار مشهد، در بودجه امسال ۱۰۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۲ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال در دستورکار قرار گرفته است.

علوی‌مقدم از افزایش ۳۰ درصدی توسعه کیفی زمین‌های ورزشی روباز شهرداری مشهد طی یک سال اخیر خبر داد و گفت: طی همین چندماه، از تنها مجموعه آبی شهرداری در حاشیه شهر، یعنی استخر گلشن بهره‌برداری شد و مجدانه پیگیر افتتاح دومین مجموعه آبی شهرداری مشهد، استخر شهید قربانی نیز هستیم.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه «ورزش» محلل کار اجتماعی و فرهنگی است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلف باید رویکرد حمایتی نسبت به ورزش داشته باشند؛ شورای ششم براساس همین راهبرد بوده که تمام سطح شهر، همچون حاشیه شهر، استعدادیابی را مجدانه دنبال کرده‌ایم.

علوی‌مقدم افزود: کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در این دوره، دو حوزه تربیتی و هویتی را مجدانه در دستورکار خود قرار داده که امیدواریم همچون یک سال اخیر، با قدرت از سوی شهرداری دنبال شود و روند رو به رشد ورزش شهر مشهد، ادامه‌دار باشد.