انتشار چهارمین شماره خبرنامه نظام مهندسی «اخبار مهندس»
انتشار چهارمین شماره خبرنامه نظام مهندسی «اخبار مهندس»
چهارمین شماره خبرنامه سازمان نظام مهندسی ساختمان«اخبار مهندس» در ۴۰ صفحه منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری ساخت و ساز هشتم، در پی تاکیدات رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان و شورای مرکزی هشتم، چهارمین شماره خبرنامه سازمان نظام مهندسی ساختمان با نام «اخبار مهندس» در ۴٠ صفحه منتشر شد.

در این شماره تمام اخبار و مطالب مهم و ویژه نظام مهندسی در ۳۱ استان مورد توجه قرار گرفته و گفتگوها و یادداشت های اختصاصی از ریاست سازمان، اعضای شورای مرکزی و مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی منتشر شده است.

«تعاملات نظام مهندسی و وزارت راه و شهرسازی در بهترین دوران»، عنوان تیتر نخست چهارمین شماره خبرنامه «اخبار مهندس» است که این موضوع در گفتگو با مهندس احمد خرم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

در بخش ویژه نامه این شماره سازمان نظام مهندسی ساختمان «اخبار مهندس»، به بهانه عملکرد سازمان نظام مهندسی ساختمان در دوره ریاست مهندس خرم به بررسی این موضوع پرداخته و فهرستی از اقدامات ماندگار سازمان در این دوران منتشر شده است.

«نشست مهم مهندس خرم با وزیر راه و شهرسازی که به توافقات ۵ گانه منجر شد »، «مشروح سفر استانی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان به هرمزگان و زنجان»، «نگاهی به ۱۰ جلسه اخیر شورای مرکزی»، «عملکرد فوق برنامه ای نظام مهندسی در سال کرونایی»، «پیشنهاد تغییر نحوه محاسبه خدمات مهندسی براساس تورم»، «تصویب موضوع تهیه مبحث شهرسازی در شورای تدوین مقررات ملی ساختمان» ، «یک گام مهم در مسیر واقعی کردن خدمات مهندسی برداشته شد» و «ارائه گواهی‌نامه ساختمان سبز و رتبه‌بندی ساختمان‌ها»؛ عنوان گزارشها و مطالب مهم چهارمین شماره خبرنامه سازمان نظام مهندسی ساختمان است.

خبرنامه نظام مهندسی «اخبار مهندس»

در چهارمین شماره خبرنامه نظام مهندسی ساختمان به بهانه بررسی بازنگری قانون نظام مهندسی در مجلس، گفتگوهای اختصاصی با مهندس جعفر هاشم زاده و مهندس غلامحسین عسکری اعضای شورای مرکزی انجام شده است.

بخوانید:  زمان آزمون ورود به حرفه مهندسان 1400 اعلام شد

در همین حال، در این شماره خبرنامه به صورت ویژه، دستورکار گروه‌های تخصصی و کمیسیون‌های شورای مرکزی برای نخستین بار مورد بررسی قرار گرفته است.«نشست مجازی نماینده «یونیدو» در ایران با مهندس خرم»، «بازنگری در طرح جامع توسعه مقررات ملی ساختمان»، «برنامه و بودجه سال ۱۴۰۰ در شورای مرکزی تصویب شد»، «دستور اجرای مبحث ۲۲ به صورت پایلوت در شهر تهران صادر شد» و «برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات پرشور نظام مهندسی »؛ عنوان سایر گزارشها و مطالب مهم چهارمین شماره خبرنامه سازمان نظام مهندسی ساختمان است.

همچنین در این شماره خبرنامه در گفتگو با دکتر طاهره نصر، عضو شورای مرکزی، این موضوع بررسی شده است که نحوه اجرایی شدن شناسنامه فنی ملکی صنعت ساختمان چگونه باید باشد؟

ضمن اینکه گفتگو اختصاصی با مهندس مهرداد تقی زاده، رئیس ستاد اجرایی مبحث ۲۲ در نظام مهندسی ساختمان با عنوان «پیچیدگی و فرابخشی بودن؛ دو علت اجرایی نشدن مبحث ۲۲ در ایران» منتشر شده است.سرمقاله «اخبار مهندس» را هم مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان با عنوان «گرامی باد یاد مردانی که به جامعه مهندسان خدمت کردند » نوشته است.

  • منبع خبر : روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان