ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی در تعامل با “بنیاد برکت”
ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی در تعامل با “بنیاد برکت”
مدیریت شهری وظیفه‌ای در حوزه اشتغالزایی ندارد ولی براساس دغدغه‌مندی، به این موضوع ورود کردیم؛ به زودی تفاهم‌نامه‌ای هم با "بنیاد برکت" خواهیم داشت که 10 هزار فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری ساخت و ساز هشتم،بنیاد برکت؛سیدحسین علوی مقدم در گفتگویی با بیان اینکه شورای ششم شهر مشهد مقدس مبدع نخستین‌ها بوده، اظهارکرد: براساس همین رویکرد و نگاه، برای اولین بار کمیسیون ویژه ورزش و جوانان به منظور ورود تخصصی به این دو حوزه تشکیل شد.

وی گفت: با تلاش‌های کمیسیون ورزش و جوانان، ارتباطات خوبی با «بنیاد علوی» برقرار کردیم که براساس تفاهم‌نامه منعقد شده، در طرح “سخاوت” بنیاد علوی، توافق اعطای ۸۰۰ تسهیلات برای اشتغالزایی جوانان صورت گرفت؛ تاکنون ۴۰۰ مورد آن محقق شده و حدود هزار شغل ایجاد کرده‌ایم.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: یکی دیگر از اتفاقات ارزشمندی که با پیگیری‌های این کمیسیون محقق شد، ایجاد و افتتاح ۴ مرکز رویش نوین با محوریت ساکنان حاشیه شهر بوده که خوشبختانه موجب اشتغالزایی برای ۵۰۰ نفر از جوانان این مناطق شده است.

علوی‌مقدم تصریح کرد: مدیریت شهری وظیفه‌ای در حوزه اشتغالزایی ندارد ولی براساس دغدغه‌مندی، به این موضوع ورود کردیم؛ به زودی تفاهم‌نامه‌ای هم با “بنیاد برکت” خواهیم داشت که ۱۰ هزار فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

وی گفت: این اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تاکنون در شهر مشهد اتفاق نیفتاده بوده که در سایه تعاملات بین‌بخشی و با پیگیری‌های مستمر به نتیجه رسیده است.

بخوانید:  اختصاص ۷۰ میلیارد ریال اعتبار به توسعه زیرساخت‌های ورزشی مدارس مشهد