بهره‌گیری از ظرفیت کارخانه آسفالت مشهد در حوزه خدمات شهری
بهره‌گیری از ظرفیت کارخانه آسفالت مشهد در حوزه خدمات شهری
کارخانه آسفالت مجموعه‌ای پرظرفیت است و از تولیدات این کارخانه برای تامین نیازهای حوزه خدمات شهری باید بهره‌ گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری ساخت و ساز هشتم،کارخانه آسفالت مشهد؛ حسن کریمدادی در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از کارخانه آسفالت، اظهارکرد: خوشبختانه طی یک سال گذشته اتفاقات و عملکرد خوبی از سوی کارخانه آسفالت شهرداری شاهد بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه این مجموعه از ظرفیت بالایی برخوردار است، گفت: شرایط به نحوی رقم خورده که این مجموعه مصالح مازاد بر نیاز خود را می‌تواند در اختیار سایر دستگاه‌ها قرار دهد و از محل درآمد حاصل، نسبت به خرید قیر اقدام نمایند.

کریمدادی افزود: یکی از مشکلات پیش روی شهرداری‌‎ها درخصوص تامین قیر، عدم وجود نقدینگی است و با تکیه بر این ظرفیت می‌توان مشکل منابع مالی را برطرف کرد.

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه کارخانه آسفالت، مجموعه مستعدی است که با فعال شدن آن خیلی از مشکلات داخل شهر و پروژه‌های شهری را می‌توان مدیریت نمود، تصریح کرد: در این مجموعه شاهد تولید اسفالت، جدول، کانیو و سازه‌های مختلف بتنی هستیم که می‌تواند برای مجموعه درآمدزا باشد.

کریمدادی گفت: ظرفیت‌های موجود این مجموعه را بررسی خواهیم کرد تا از این فرصت برای تامین نیازهای حوزه خدمات شهری بهره بگیریم و خریدها از مجموعه شهرداری صورت گیرد.

بخوانید:  گزارش پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نیمه‌تمام ارائه شود