خرید خانه ۳۰ متری ؛ کالبدشکافی یک آرزوی محال
خرید خانه ۳۰ متری ؛ کالبدشکافی یک آرزوی محال
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: امروز خرید خانه ۳۰ متری هم به یک رویا تبدیل شده و متاسفانه دولت، مسکن مهر را متوقف کرده است. دیگر هیچکس از عهده خرید یک خانه ۳۰ یا ۴۰ متری برنمی‌آید.

به گزارش پایگاه خبری ساخت و ساز هشتم،خرید خانه ۳۰ متری هم این روزها برای بسیاری از شهروندان به یک آرزوی و رویای محال تبدیل شده است.

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: طی ماه‌های گذشته نمایندگان مجلس حدود ۱۵ دفعه از روستاهای اطراف تهران بازدید کرده‌اند. در این بازدیدها بی‌همتی مسئولان در اجرای وظایفشان به چشم می‌خورد.

عدم توجه مسئولان اجرایی سبب شده تا ناهماهنگی‌های بسیار زیادی به وجود بیاید. به طوری که مردم دیگر توانایی خرید خانه۳۰ متری را هم نداشته باشند.

وی در رابطه با سومدیریت‌ها در نحوه تخصیص بودجه افزود: متاسفانه به بخش هایی که اصلاً صلاحیت ندارند بودجه اخنصاص می‌یابد که حق آنها نیست بودجه دریافت کنند.

تقسیم بودجه: خرید خانه

بهتر است بودجه به شیوه‌های عادلانه‌تری تقسیم شود،چرا که به هر حال خرید خانه هم برای مردم امری بسیار ضروری است.

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم با بیان اینکه حق مردم را از مسئولان اجرایی خواهیم گرفت و نمی‌گذاریم که حق آن‌ها تضییع شود. مردم باید حداقل توانایی خرید خانه ۳۰ متری را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: رفتارها و عملکرد دولت نشان داده که به فکر حل دغدغه مردم نیست و حاضر نیست برای حل مشکلات آن‌ها قدم بردارد.

بخوانید:  خرید خانه از طریق بورس ممکن می‌شود

شاکری به مسئله مسکن مهر اشاره کرد و گفت: متأسفانه دولت، مسکن مهر را متوقف کرده و کاری کرده است که امروز خریدن یک خانه ۳۰ یا ۴۰ متری به یک رویا تبدیل شده باشد.

وی به ضرورت حل مشکل آب شرب روستای اسلام‌آباد هم اشاره کرد و گفت: متأسفانه برای بهبود وضعیت آب شرب یک روستا باید روزها و ماه‌ها مذاکره صورت گیرد و ایا این درست است. البته امیدواریم که این مشکل به زودی مرتفع شود.

وی تاکید کرد: متأسفانه توقف مسکن مهر به ضرر مردم تمام می‌شود. به گونه‌ای که خرید خانه ۳۰ متری هم ممکن است به واقعیت تبدیل نشود.