ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن محرومین در کشور
ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن محرومین در کشور
رییس شورای مرکزی و نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از آغاز ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن محرومین در سراسر کشور خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری ساخت وساز هشتم،مسکن محرومین؛ حجت الاسلام حسین روحانی نژاد روز ۱۱ آبان در حاشیه افتتاح ۲۰۰ مسکن محرومان در آذربایجان‌غربی افزود: سهمیه آذربایجان غربی از ۱۰۰ هزار واحد مسکن محرومین، ۳۰۰۰ واحد است.

وی با بیان اینکه احداث مسکن محرومان یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که این بنیاد با تمام توان سعی در اجرای این مطالبه دارد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری ۲ مطالبه جدی از نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دارند که این شامل احداث مسکن محرومان و برطرف شدن مشکلات مردم پس از بلایای طبیعی است.

رییس شورای مرکزی و نماینده‌ ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: نیاز جامعه در زمینه مسکن زیاد است و این مهم وظیفه بنیاد را بیش از پیش سنگین تر می‌کند.

حجت الاسلام روحانی نژاد بیان کرد: بنیاد مسکن همچنین در بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله ، بروز سیل و رانش زمین در چندین روستا و شهر کشور، بازسازی خانه‌ها و روستاها را برعهده گرفته و تکلیف خود را انجام داده است.

وی گفت: این بنیاد در راستای عمل به منویات رهبر کبیر انقلاب نیز از زمان تاسیس تاکنون ماموریت خود مبنی بر ساخت مسکن برای محرومین، عمران روستایی و بازسازی خانه‌های آسیب دیده از بلایای طبیعی را با موفقیت به انجام رسانده است.

بخوانید:  قیمت مسکن روستایی نجومی شد
  • منبع خبر : ایسنا