قیمت آپارتمان ۷۰ متری در تهران چقدر است؟
قیمت آپارتمان ۷۰ متری در تهران چقدر است؟
در گزارش پیش رو به بررسی قیمت واحدهای ۷۰متری که در آژانس‌های املاک منطقه۶ شهرداری تهران فایل شده است، خواهیم پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری ساخت و ساز هشتم، قیمت آپارتمان ۷۰ متری در تهران: منطقه۶ شهرداری تهران، یک منطقه در مرکز این شهر است که با نام قلب تهران شناخته می‌شود. محله‌های این منطقه، دسترسی مناسبی به سایر مناطق شهر دارد و از این رو قیمت مسکن در آن‌ها بالاست. به گفته کارشناسان مشاور املاک در این منطقه، به علت بالا رفتن قیمت مسکن ، واحدهای میان متراژ و متراژ پایین انتخاب بسیاری از افراد برای خرید و اجاره مسکن است و تمایل به خرید واحدهای بزرگ کاهش زیادی داشته است. در ادامه این گزارش به بررسی قیمت برخی از آپارتمان‌های ۷۰متری که در آژانس‌های املاک منطقه۶ تهران فایل شده است، خواهیم پرداخت.

قیمت مسکن در منطقه ۶ به دلیل موقعیت و دسترسی مناسب این منطقه، به طور غالب از متوسط قیمت مسکن در تهران بالاتر است. آپارتمان‌های این منطقه نیز فارغ از متراژ باتوجه به عواملی مانند سن بنا، محله، امکانات و… قیمت متفاوتی خواهد داشت و تقریبا می‌توان واحدهایی از متری ۳۰ تا متری ۷۰میلیون تومان در این منطقه دید؛ البته واحدهای ارزان‌تر و گران‌تر هم به ندرت باتوجه به شرایط ملک در این منطقه فایل می‌شود.

قیمت آپارتمان 70 متری در تهران
قیمت آپارتمان ۷۰ متری در تهران

قیمت آپارتمان ۷۰ متری در تهران چند؟

فاطمی یکی از محله‌های منطقه۶ است که واحدی ۷۰متری و نوساز در آن متری ۴۸میلیون تومان قیمت‌گذاری شد؛ همچنین یک دستگاه آپارتمان ۷۲متری و ۲سال ساخت در یوسف آباد با قیمت ۵۰میلیون تومان در هر متر مربع به فروش می‌رسد.

بخوانید:  پرمعامله ترین مناطق تهران کدامند؟

واحدی ۷۰متری و ۱۵ساله در میدان ولیعصر با قیمت ۳۰میلیون تومان در هر متر مربع، یک خانه ۷۵متری و ۸سال ساخت در بهجت آباد با قیمت ۳۴میلیون تومان در هر متر مربع و یک دستگاه آپارتمان ۶۹متری و ۱۰ساله در امیر آباد متری ۴۲میلیون تومان قیمت خورد.

سنایی یک محله دیگر در منطقه ۶ است که قیمت مسکن در آن تقریبا از متری ۳۰میلیون تومان شروع می‌شود؛ یک واحد ۷۰متری و ۵ساله در این محله متری ۴۱میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. همچنین برای خرید خانه‌ای ۶۸متری و ۹ساله در محله جهاد ۳۹میلیون تومان برای هر متر مربع سرمایه مورد نیاز است.

  • منبع خبر : اقتصاد آنلاین