قیمت واحدهای مسکونی در غرب تهران تیر ۱۴۰۰
قیمت واحدهای مسکونی در غرب تهران تیر ۱۴۰۰
در گزارش پیش رو به بررسی قیمت واحدهای مسکونی در غرب تهران که در طی یک ماه گذشته دادوستد شده است، می پردازیم

به گزارش پایگاه خبری ساخت و ساز هشتم،قیمت واحدهای مسکونی در غرب تهران، همواره انتخاب محل سکونت و جایی برای زندگی یکی از دغدغه های مهم زندگی بسیاری از افراد بوده است. با روند صعودی که در بازار مسکن کشور اتفاق افتاده نرخ واحد مسکونی در تعیین محل زندگی مهم ترین نقش را بازی می کند. و بسیاری از افراد دیگر توانایی خرید مسکن در محلات مورد نظر خود را ندارند. یکی از این محلات که خرید مسکن در این محله مشتریان پرو پاقرصی دارد محلات غرب تهران است. بسیاری از افراد زندگی در این محلات را به دیگر محله های تهران ترجیح می دهند.

البته همراه با بالا رفتن قیمت مسکن در شهر تهران، نرخ واحدهای مسکونی در محله های غربی تهران با رشد شتابانی افزایش پیدا کرده است.  به گونه ای که قیمت یک واحد مسکونی در برخی محلات غربی تهران به بیش از ۵۰ میلیون تومان در هر متر مربع رسیده است.

باید این نکته را نیز یادآور شویم که این اعداد و ارقام بر طبق دادوستدهایی است که در یک ماه گذشته در محله های غرب تهران صورت گرفته و در سامانه اطلاعات املاک این محلات، به ثبت رسیده است. این اعداد نشان دهنده قیمت واقعی مسکن در این محله نیست. نرخ مسکن در هر محله با توجه به وضعیت های مختلف و عوامل متفاوت، تفاوت اساسی می کند. از این رو این گزارش هیچ دخل و تصرفی در این اعداد ارقام انجام نداده است. لذا وضعیت واحد مسکونی، تعیین کننده نهایی قیمت خواهد بود.

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت واحدهای مسکونی در غرب تهران که در طی یک ماه گذشته دادوستد شده است، می پردازیم
بخوانید:  قیمت آپارتمان 120 متری در تهران چقدر است؟
  • منبع خبر : ملک۷