لزوم آغاز فاز مطالعاتی پروژه‌های زودبازده ۲ مشهد
لزوم آغاز فاز مطالعاتی پروژه‌های زودبازده ۲ مشهد
فاز مطالعاتی پروژه‌ های زودبازده 2 باید در سریعترین زمان ممکن آغاز شود تا در ابتدای کار معطل مطالعات نباشیم و از ابتدای سال بتوانیم اجرای آنها را دنبال کنیم.

به گزارش پایگاه خبری ساخت و ساز هشتم،پروژه‌های زودبازده ۲ مشهد؛سید ابراهیم علیزاده در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی سطح منطقه ۶ با بیان اینکه قسمت زیادی از این منطقه در محدوده اراضی آستان قدس قرار گرفته، اظهارکرد: ضمن تقدیر و تشکر از همکاری تولیت آستان قدس رضوی برای ارتقاء رضایتمندی و اجرای پروژه‌های شهری شهری، امیدواریم با تقویت و کامل‌تر شدن این تعاملات بتوانیم خدمات ارزنده‌تری به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی ارائه دهیم.

علیزاده در ادامه به پروژه‌های زودبازده اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها جزو اولین پروژه‌هایی بودند که از ابتدای سال اعتبارات آنها باز شد و خوشبختانه پیشرفت خوبی نیز داشته‌اند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: پروژه‌های زودبازده شامل ۳ بخش عمرانی، تملک و مساجد می‌شود؛ در حوزه پروژه‌های عمرانی پیشرفت خوبی شاهد هستیم و با ادامه رویه‌ها به همین ترتیب، تا پایان سال شاهد بهره‌برداری از آنها خواهیم بود.

علیزاده تصریح کرد: فاز مطالعاتی پروژه‌های زودبازده ۲ مشهد باید در سریعترین زمان ممکن آغاز شود تا در ابتدای کار معطل مطالعات نباشیم و از ابتدای سال بتوانیم اجرای آنها را دنبال کنیم.

بخوانید:  اتصال مترو به حرم مطهر تا نیمه سال آینده