لزوم رعایت اصل عدالت‌ محوری در توسعه مشهد
لزوم رعایت اصل عدالت‌ محوری در توسعه مشهد
مدیریت شهری در این دوره باورمند به عدالت‌محوری بوده و با تکیه بر این رویکرد، باید عقب‌ماندگی‌های حاشیه شهر مرتفع شود.

به گزارش پایگاه خبری ساخت و ساز هشتم،عدالت محوری در توسعه مشهد؛ حسن موحدیان در مراسم بهره‌برداری از ۹ زمین ورزشی و تجهیز فضا‌های ورزشی سطح شهر ضمن تبریک عید مبعث، اظهارکرد: هدف از بعثت پیامبر اکرم(ص)، هدایت مردم به سمت خدای رحمان و رحیم و نیز برپایی و پیاده نمودن قسط و عدل در جامعه بود.
موحدیان با تاکید بر اینکه شورای ششم نیز مأموریت خود را عدالت‌محوری در توسعه مشهد می‌داند، گفت: مدیریت شهری در این دوره باورمند به عدالت محوری در توسعه مشهد بوده و با تکیه بر این رویکرد، باید عقب‌ماندگی‌های حاشیه شهر مرتفع شود.
وی افزود: با سیاست‌گذاری‌های شورای اسلامی شهر و پیگیری‌های شهردار، اقدامات خوبی درحال شکلگیری در حاشیه شهر مشهد است؛ البته این اقدامات کافی نبوده و نیازمند تلاش مضاعف هستیم.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه با رد این دیدگاه که توجه بیش از حد به حاشیه شهر موجب گسترش حاشیه‌نشینی می‌شود، تصریح‌کرد: سهم افراد ساکن در این پهنه‌ها، در توسعه و پیشرفت شهر، قابل ارزیابی جدی است؛ اگر شهر به نقطه کنونی پیشرفت و آبادانی رسیده، ثمره تلاش همین شهروندان بوده است.
موحدیان گفت: در بودجه ۱۴۰۲ نیز قطعا توجه ویژه‌ای به حاشیه شهر خواهیم داشت و امیدواریم مردم هم در مسیر توسعه و نگهداری از این زیرساخت‌ها، همراه مدیریت شهری باشند چراکه همکاری آن‌ها اصل مهمی است.

بخوانید:  افزایش ۲ هزار میلیارد ریالی اعتبار ویژه بانوان در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری مشهد