«ماه امت ۲»؛ ویترین ظرفیت‌های حاشیه شهر مشهد
«ماه امت ۲»؛ ویترین ظرفیت‌های حاشیه شهر مشهد
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: به منظور شکوفایی ظرفیت‌های حاشیه شهر، باید استعدادهای نهفته را در معرض دید عموم قرار دهیم؛ برگزاری رویدادهایی چون ماه امت موجب می‌شود که شهروندان مشهدی به حاشیه شهر بیایند و با این فرصت‌ها بیش از پیش آشنا شوند.

به گزارش پایگاه خبری ساخت و ساز هشتم،ظرفیت‌های حاشیه شهر مشهد؛حجت‌الاسلام حسن منصوریان در حاشیه بازدید از جشنواره «ماه امت ۲»، ضمن تبریک عید سعید فطر، اظهارکرد: مدیریت شهری مشهد مقدس به حاشیه شهر، به عنوان یک فرصت نگاه می‌کند و این پهنه‌ها را سراسر ظرفیت و قابلیت می‌داند.

وی گفت: برهمین اساس، به منظور شکوفایی این ظرفیت‌ها، باید استعدادهای نهفته را در معرض دید عموم قرار دهیم؛ برگزاری رویدادهایی چون ماه امت موجب می‌شود که شهروندان مشهدی به حاشیه شهر بیایند و با این فرصت‌ها بیش از پیش آشنا شوند.

حجت‌الاسلام منصوریان با اشاره به بخش‌های مختلف پیش‌بینی شده برای جشنواره ماه امت، افزود: ظرفیت‌های شکوفا شده در حاشیه شهر، همچون صنایع دستی، غذاهای سنتی و همچنین مشاغلی که در این عرصه‌ها ایجاد شده و مردم امرار معاش می‌کنند، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌هاست.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در تشریح علت انتخاب «حاشیه شهر» برای برگزاری رویداد بین‌المللی «ماه امت ۲»، تصریح کرد: «قلعه‌ساختمان» را باب‌الرضا(ع) می‌دانیم و هویت اصلی این محدوده همین است که باید آن را برگرداند.

حجت‌الاسلام منصوریان گفت: امیدواریم برگزاری رویدادهایی چون «ماه امت ۲» موجب حال خوب شهروندان عزیز مشهدی شود و استعدادهای نهفته حاشیه شهر را به منصه ظهور برساند.

بخوانید:  سازوکار فعالیت بازارهای میادین شهرداری مشهد نیازمند بازنگری است