مردم؛ متضرر اصلی فقدان مدیریت یکپارچه شهری
مردم؛ متضرر اصلی فقدان مدیریت یکپارچه شهری
فاطمه سلیمی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: مردم در مطالبه‌گری خواسته‌ها و نیازهای خود از نهادهای متولی امر دچار سردرگمی هستند و نمی‌دانند این مسائل را از چه طریقی دنبال کنند که بیانگر فقدان مدیریت یکپارچه شهری است.

به گزارش پایگاه خبری ساخت و ساز هشتم، مدیریت یکپارچه شهری؛ فاطمه سلیمی با بیان اینکه یکی از خلاء‌های مدیریتی کشور، نبود مدیریت یکپارچه شهری است، اظهارکرد: این موضوع را در جلسه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استاندار خراسان رضوی مطرح کرده و مورد تاکید قرار دادیم

وی با اشاره به نشست‌های مردمی مختلفی که اعضای شورای شهر در محلات و مناطق مختلف تاکنون برگزار کرده‌اند، گفت: در این جلسات مطالبات مختلفی از سوی شهروندان مطرح می‌شود که متولی خیلی از آنها شهرداری نیست.

سلیمی افزود: مردم در مطالبه‌گری خواسته‌ها و نیازهای خود از نهادهای متولی امر دچار سردرگمی هستند و نمی‌دانند این مسائل خود را از چه طریقی دنبال کنند.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهدمقدس مطرح کرد: عمده شهروندان گمان می‌کنند که شهرداری متولی و مسئول پاسخگویی به تمام نیازهای آنهاست؛ درصورتیکه اینگونه نیست و دستگاه‌های دیگر مسئول هستند؛ همین عدم مدیریت یکپارچه سبب شده تا نتوانیم به تمامی شهروندان پاسخگویی مناسب داشته باشیم.

فاطمه سلیمی گفت: همین نبود مدیریت واحد موجب موازی‌کاری و اتلاف و هدررفت وقت و منابع می‌شود و نمی‌توان اولویت‌بندی و تقدم و تاخر پروژه‌ها را در دستورکار داشت.

بخوانید:  محورهای فعالیت کمیسیون «بانوان و خانواده» شورای شهر مشهد