مرحله سوم ثبت‌نام طرح مسکن ملی از صبح فردا آغاز می‌شود
مرحله سوم ثبت‌نام طرح مسکن ملی از صبح فردا آغاز می‌شود
وزارت راه و شهرسازی طی اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت‌نام طرح مسکن ملی از ۱۸ دیماه به مدت یک هفته در ۱۹ استان خبر داد.

به گزارش پایگاه ساخت وساز هشتم، در اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی در خصوص ثبت‌نام طرح مسکن ملی آمده است؛ «متقاضیان فاقد مسکن از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۸ دی می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین ایجاد امکان تغییر شهر محل تقاضا برای متقاضیان ثبت‌نام شده در مراحل قبلی، مهیا شده است.

در مرحله نخست، ثبت‌نام طرح مسکن ملی متقاضیان جدید در شهرهایی که در آنها اراضی جدید احصا شد، فراهم شده است. این مرحله برای ثبت‌نام متقاضیان جدید در شهرهای فاقد ثبت‌نام در شهرهای فاقد ثبت‌نام در مراحل قبل و بر اساس ظرفیت‌های احصاشده در ۱۸۳ شهر واقع در ۱۹ استان کشور شامل ایلام، بوشهر، تهران، خراسان شمالی، سیستان‌و‌بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، گیلان، قزوین، آذربایجان‌غربی، مازندران، مرکزی، سمنان، خوزستان، فارس، همدان، خراسان‌رضوی و هرمزگان برنامه‌ریزی شده است.

متقاضیان این شهرها می توانند از تاریخ بازگشایی سامانه که ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۸ دی است تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۵ دی با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام بر اساس شرایط اعلامی اقدام کنند. با توجه به محدودیت تامین اراضی، پس از پالایش و احراز شرایط، متقاضیان نهایی به میزان ظرفیت احصا شده از بین متقاضیان تاییدشده انتخاب خواهند شد.

در این مرحله که از طریق ارسال پیامک زمان آن به متقاضیان مشمول اعلام خواهد شد، متقاضیانی که به دلیل انتخاب شهر محل تقاضا، انصراف داده یا رد درخواست شده‌اند، می‌توانند در زمان اعلامی طی پیامک با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی www.tem.mrud.ir نسبت به تغییر شهر محل تقاضای خود بر اساس شرایط اعلامی از سوی این وزارت در اطلاعیه‌های بعدی اقدام کنند.»

بخوانید:  درباره مزایای طرح ملی مسکن چه می‌دانید؟

فعلاً ۴۰ میلیون تومان کافی است

فعلاً برای متقاضیان ورود به این طرح، رقم آورده اولیه همان ۴۰ میلیون تومان است. در مراحل بعدی پروژه، ارقام جدیدتر آورده‌ها به آن‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد. برخی پروژه‌ها ۶۰ درصد پیشرفت دارند که متقاضیان این پروژه‌ها باید نسبت به واریز آورده‌های بعدی اقدام کنند.

  • منبع خبر : تسنیم