مطالبات شهرداری مشهد از دولت ۲۰ هزار میلیارد تومان
مطالبات شهرداری مشهد از دولت ۲۰ هزار میلیارد تومان
یکی از نکات حائز اهمیت، مطالبات شهرداری مشهد از دولت و دستگاه‌های اجرایی است؛ مطالباتی که براساس برآوردهای صورت گرفته، بالغ بر 20 هزار میلیارد تومان محاسبه شده و امیدواریم دولت هرچه سریعتر و با روش‌های مختلف، در سریعترین زمان ممکن نسبت به تسویه این بدهی‌ها اقدام کند.

به گزارش پایگاه خبری ساخت وساز هشتم،مطالبات شهرداری مشهد از دولت؛ سیدابراهیم علیزاده در ابتدای جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس که به منظور بررسی لایحه اصلاح بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری برگزار شد، اظهارکرد: براساس گزارش‌های دریافتی، خوشبختانه در حوزه درآمدی، عملکرد معاونت مالی، عملکرد مناسبی بوده است.

وی گفت: طبق برآوردهای صورت گرفته، ۷۶ درصد از درآمدهای عمومی شهرداری که در آلبوم بودجه مصوب قید شده بوده، تحقق پیدا کرده که عدد خوبی است.

علیزاده در ادامه با اشاره به نقش بین‌المللی و جهانی مشهدالرضا(ع)، جهانشهر برکت و کرامت، افزود: مشهد مقدس، یک شهری که صرفا متعلق به شهروندان مشهدی و حتی متعلق هموطنان ما نیست؛ مشهدالرضا(ع)، شهری جهانی است که متعلق به همه دلدادگان و شیفتگان امام مهربانی‌هاست.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: برهمین اساس، همانطور که پیشتر نیز بارها تاکید شده، به منظور ارائه خدمات مطلوب و مناسب به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، نیازمند حمایت جدی در سطح ملی هستیم.

علیزاده گفت: به برکت الطاف امام‌رضا(ع) و زحمات شبانه‌روزی همکاران ما در مدیریت شهری، تاکنون سعی شده بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی ارائه شود ولی نمایندگان مجلس و دولت باید توجه داشته باشند که بضاعت شهرداری محدود بوده و نیازمند حمایت‌های در سطح کلان هستیم.

بخوانید:  انتخاب شهردار مشهد در موعد مقرر انجام خواهد شد

وی افزود: یکی از نکات حائز اهمیت، مطالبات شهرداری مشهد از دولت و دستگاه‌های اجرایی است؛ مطالباتی که براساس برآوردهای صورت گرفته، بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان محاسبه شده است.

علیزاده تصریح کرد: امیدواریم دولت هرچه سریعتر و با روش‌های مختلف، در سریعترین زمان ممکن نسبت به تسویه این بدهی‌ها اقدام کند و مدیریت شهری را در ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی یاری نماید.