نخستین حضور شهرداری مشهد در نمایشگاه تاجیکستان
نخستین حضور شهرداری مشهد در نمایشگاه تاجیکستان
رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهرداری مشهد برای اولین بار حضور پررنگی در این نمایشگاه داشته که به واسطه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ویژه‌ای آن است، معرفی فرصت‌های مختلف در حوزه فناوری، خدمات شهری، اقتصادی، هوشمندسازی و حوزه‌هایی که سبب پیشتازی در منطقه شده، جزء اولویت‌های حضور ما در این نمایشگاه است.

به گزارش پایگاه خبری ساخت وساز هشتم،شهرداری مشهد در نمایشگاه تاجیکستان؛ “مجید دبیریان” در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تاجیکستان، اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح ششمین نمایشگاه فرصت‌های جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان بودیم، این نمایشگاه اولین نمایشگاه بعد از شرایط کرونا است که خدا را شکر با حضور گسترده و قوی شرکت‌های ایرانی برگزار شد.

وی افزود: شهرداری مشهد برای اولین بار حضور پررنگی در این نمایشگاه داشته که به واسطه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ویژه‌ای آن است، معرفی فرصت‌های مختلف در حوزه فناوری، خدمات شهری، اقتصادی، هوشمندسازی و حوزه‌هایی که سبب پیشتازی در منطقه شده، جزء اولویت‌های حضور ما در این نمایشگاه است.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد مقدس پیرامون حضور شهرداری مشهد در نمایشگاه تاجیکستان بیان کرد: در زمینه هوشمندسازی به واسطه اینکه در کشور رتبه اول و در منطقه سوم هستیم می‌توانیم فرصت‌ها و ظرفیت‌‌های خود را به عزیزان در تاجیکستان معرفی کنیم.

دبیریان خاطرنشان کرد: فرصت‌های اقتصادی که در مشهد تا الان بالقوه بوده و نیاز به بالفعل شدن دارد را در این نمایشگاه معرفی خواهیم کرد و اعلام آمادگی کرده‌ایم که آمادگی پذیرش سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در مشهد را داریم، همچنین با توجه به اینکه از سال۲۰۲۲ تا ۲۰۲۶ به عنوان سال‌های رشد صنعت در تاجیکستان نامگذاری شده آمادگی برای انجام پروژه‌های مشارکتی را اعلام کرده‌ایم

بخوانید:  مسیر جلوخان آرامگاه فردوسی تا هارونیه افتتاح شد!