گرد غفلت از «بانک دانش شهرداری» زدوده شود
گرد غفلت از «بانک دانش شهرداری» زدوده شود
باید گذری به کتابخانه‌ها و بانک دانش شهرداری داشته باشیم و از این ظرفیت بی‌نظیر در تعریف پروژه‌ها بهره گرفت؛ درغیر اینصورت، عمر دوره خدمتی شورای شهر صرف انجام مطالعات خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری ساخت وساز هشتم،بانک دانش شهرداری؛مجید طهوریان‌عسکری در گفتگویی با بیان اینکه مطالعات موجود در کتابخانه‌ها و بانک دانش شهرداری یکی از ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای است که طی سنوات مختلف ایجاد شده و برای تمام ادوار مدیریت شهری، قابل بهره‌برداری است، اظهارکرد: متاسفانه با وجود این فرصت ارزشمند، آنگونه که باید از این بانک اطلاعاتی و مطالعاتی استفاده نمی‌کنیم.

وی گفت: ایده‌ها و پروژه‌های بسیار خوبی در این بانک داریم که باید به سراغ آنها رفت و به عنوان پروژه‌های مختلف رو به آینده از آنها بهره گرفت؛ بخشی از آنها پروژه‌های موفقی هستند که به هر دلیلی ادامه داده نشده‌اند، مثل طرح «مسجد ما»، «خادمین شهر بهشت»، «مراکز فرهنگی مجاور مسجد».

طهوریان عسکری با تاکید بر اینکه گرد بی‌توجهی و غفلت از بانک دانش شهرداری باید زدوده شود و طرح‌ها و ایده‌های باکیفیت که رضایتمندی عمومی را به همراه داشته، اجرایی کنیم، افزود: در حوزه روابط عمومی نیز پویش‌های خوبی در گذشته بوده که از جمله آنها می‌توان به «لبخند»، «مهربانی»، «دوستدار کتاب» و … اشاره داشت.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: عدم ادامه کارهای موفق گذشته، به معنای فقدان ایده و فکر در دوره جدید مدیریت شهری نیست؛ نقاط قوت را باید استمرار بخشید و این رویه‌ها را با رفع نقایص ادامه دهیم تا به ثریا برسیم.

بخوانید:  آماده‌باش شهرداری برای استقبال از زائران نوروزی ۱۴۰۲

طهوریان‌عسکری با بیان اینکه عمر مدیریت شهری در هر دوره کوتاه است، گفت: با رویه کنونی، بخش عمده‌ای از زمان ما صرف فاز مطالعاتی می‌شود؛ اگر به دنبال کارهای عملیاتی، با سرعت، علمی و جهادی هستیم، باید گذری به کتابخانه‌ها و بانک دانش شهرداری داشته باشیم وگرنه عمر دوره خدمتی شورای شهر صرف انجام مطالعات خواهد شد.