ارزان ترین خانه های تهران کجاست؟
ارزان ترین خانه های تهران کجاست؟
در گزارش پیش رو به بررسی قیمت و جزییات واحدهای ارزان‌تر از یک میلیارد تومانی که در آژانس‌های املاک تهران به فروش گذاشته شده است، خواهیم پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری ساخت و ساز هشتم، ارزان ترین خانه های تهران: قیمت مسکن طی سال‌های اخیر افزایش زیادی داشته و واحدها در تهران نیز، افزاشی قیمتی شدید را تجربه کرده است؛ با توجه به این موضوع، اکثر واحدها قیمت‌هایی میلیارد دارد و خرید خانه کمتر از یک میلیارد تومان در تهران بسیار دشوار شده است؛ اما هنوز هم در برخی از مناطق تهران امکان خرید واحدی ارزان‌تر از یک میلیارد تومان با متراژ پایین وجود دارد و به عبارتی می‌توان گفت این واحدها جز ارزان‌ترین خانه‌های تهران محسوب می‌شود.

محله‌های جنوبی و مناطقی چون منطقه ده تهران، از مکان‌هایی هستند که واحدهایی با این قیمت در آن‌ها وجود دارد؛ در ادامه این گزارش به بررسی جزییات برخی از واحدهای ارزان‌تر از یک میلیارد تومانی که در آژانس‌های املاک تهران به فروش گذاشته شده است، خواهیم پرداخت.

ارزان ترین خانه های تهران
ارزان ترین خانه های تهران

ارزان ترین خانه های تهران

سلسبیل از محله‌های منطقه۱۰ شهرداری است و واحدهای زیادی با متراژ پایین و قیمت کمتر از یک میلیارد تومان در آن وجود دارد؛ واحدی ۳۵متری و ۱۵ساله در این محله متری ۱۸میلیون تومان به فروش می‌رسد. آذری محله‌ای دیگر در منطقه۱۰ بوده و واحدی ۴۱متری و ۵سال ساخت در آن متری ۱۷میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

یکی دیگر از واحدهای زیر یک میلیارد تومان در تهران، خانه‌ای ۴۰متری و ۱۲سال ساخت در افسریه بود که ۲۰میلیون تومان در هر متر مربع قیمت خورد. همچنین یک دستگاه آپارتمان ۴۰متری و ده سال ساخت در محله جیحون با قیمت ۷۲۰میلیون تومان فروخته می‌شود.

بخوانید:  پیشبینی قیمت مسکن در نیمه دوم ۱۴۰۰

همچنین واحدی ۳۵متری و ۱۵ساله در مجیدیه متری ۲۲میلیون تومان، یک خانه ۳۵متری و ۱۷ساله در سبلان متری ۲۱میلیون تومان و واحدی ۴۰متری و ۱۵ساله در ارامنه با قیمت ۱۸میلیون تومان در هر متر مربع به فروش خواهد رسید.

  • منبع خبر : اقتصاد آنلاین