خانه های زیر یک میلیارد تهران در کدام مناطق قرار دارند؟
خانه های زیر یک میلیارد تهران در کدام مناطق قرار دارند؟
در سالهای اخیر رکورد قیمت‌ها در حوزه مسکن شکسته شد. در شهر تهران افزایش قیمت مسکن ارزش املاک را به بیش از یک میلیارد رساند. در این شرایط ارزان ترین خانه های تهران در واقع واحدهای مسکونی با ارزش کمتر از یک میلیارد تومان هستند.

به گزارش پایگاه خبری ساخت و ساز هشتم، در سالهای اخیر رکورد قیمت‌ها در اغلب بخش‌های اقتصادی از جمله حوزه مسکن شکسته شد. افزایش قیمت مسکن در تهران ارزش املاک را به بیش از یک میلیارد افزایش داد. در این شرایط ارزان ترین خانه های تهران در واقع واحدهای مسکونی با ارزش کمتر از یک میلیارد تومان هستند. اما یافتن واحد مسکونی با ارزش کمتر از یک میلیارد در تهران بسیار دشوار است.

با این وجود هنوز امکان خرید خانه های زیر یک میلیارد در تهران وجود دارد. البته این موارد که در حقیقت ارزان ترین خانه های تهران هستند در برخی مناطق شهر و با متراژ پایین به مشتری عرضه می‌شوند. برای یافتن املاکی با قیمت کمتر از یک میلیارد باید به سراغ قسمت‌های جنوبی شهر تهران و مناطقی مانند منطقه ده شهرداری بروید. ما در ادامه برخی از این واحدهای مسکونی را با استفاده از فایل‌های موجود در آژانس‌های املاک تهران معرفی می‌کنیم.

همانطور که مشاهده می‌کنید قیمت این واحدهای مسکونی متفاوت است که این تفاوت متأثر از عواملی چون موقعیت جغرافیایی، سن بنا، متراژ، مصالح به کاررفته و … است.

ارزان ترین خانه های تهران
ارزان ترین خانه های تهران

ارزان ترین خانه های تهران: خانه های زیر یک میلیارد تهران

در منطقه ده شهرداری تهران یافتن خانه‌ای با قیمت کمتر از یک میلیارد نسبتاً ساده‌تر است. به عنوان مثال:

بخوانید:  قیمت واحدهای مسکونی در غرب تهران تیر ۱۴۰۰

در محله سلسبیل موردی با ۳۵ متر ، عمر ۱۵ سال و قیمت متری ۱۸ میلیون تومان برای فروش عرضه شده است.

در محله آذری موردی با ۴۱ متر زیربنا، عمر ۵ سال و قیمت متری ۱۷ میلیون تومان برای فروش عرضه شده است. در محله جیحون موردی با متراژ ۴۰، عمر ۱۰ سال و قیمت متری ۱۸ میلیون تومان برای فروش عرضه شده است.

در سبلان موردی با ۳۵ متر زیربنا، عمر ۱۷ سال و قیمت متری ۲۱ میلیون تومان برای فروش عرضه شده است.

در محله ارامنه موردی با ۴۰ متر زیربنا، عمر ۱۵ سال و قیمت متری ۱۸ میلیون تومان برای فروش عرضه شده است.

در برخی دیگر از مناطق شهرداری تهران نیز مواردی با قیمت کمتر از یک میلیارد دیده می‌شود. به عنوان مثال در منطقه افسریه یک واحد مسکونی با ۴۰ متر زیربنا، عمر ۱۲ سال و قیمت متری ۲۰ میلیون تومان برای فروش عرضه شده است. در منطقه مجیدیه نیز موردی با متراژ ۳۵، عمر ۱۵ سال و قیمت متری ۲۲ میلیون تومان برای فروش عرضه شده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های فوق بدون هیچ دخل و تصرفی دقیقاً مطابق اطلاعات موجود در آژانس‌های املاک ارائه شده‌ است.