عزم جدی شورای شهر برای ارتقاء ظرفیت‌های کارخانه آسفالت
عزم جدی شورای شهر برای ارتقاء ظرفیت‌های کارخانه آسفالت
در کارخانه آسفالت ظرفیت‌ های بسیار خوبی وجود دارد که بیش از پیش نیازمند فعال شدن است و شورای شهر نیز از این مهم حمایت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری ساخت و ساز هشتم،کارخانه آسفالت؛ایمان فرهمندی در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از کارخانه آسفالت، با بیان اینکه سازمان عمران به عنوان یکی از سازمان‌های پر ظرفیت و توانمند شهرداری در حوزه عمرانی محسوب می‌شود، اظهارکرد: سازمان عمران را می‌توان جزو سازمان‌های موفق و پرتلاش شهرداری دانست که در حوزه سازندگی و تولید مصالح و تجهیزات عمرانی فعال است.

وی با اشاره به کارخانه آسفالت، گفت: در این کارخانه ظرفیت‌های بسیار خوبی وجود دارد که بیش از پیش نیازمند فعال شدن است؛ در بازدید اعضای کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر، درخصوص ارتقاء ظرفیت و کمک‌های شورای اسلامی شهر به منظور بهبود سطح کمی و کیفی تولیدات نیز بحث و تبادل نظر شد.

فرهمندی افزود: از جمله حمایت‌هایی که می‌توان داشت، سرمایه‌گذاری بیشتر برای ظرفیت‌سازی مضاعف و همچنین تامین نیروی متخصص و غیرمتخصص برای کارخانه آسفالت است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از شهرداری خواست تا در بحث مالی و سرمایه در گردش سازمان عمران، به عنوان یک مجموعه پیمانکار، تمهیدات ویژه‌ای بیاندیشد و با تکیه بر ظرفیت بودجه‌ای و اعتبارات، ظرفیت‌های بالقوه مجموعه را به فعلیت رساند.

فرهمندی با اشاره به فعالیت کارخانه آسفالت برای تولید محصولات بتنی و …، گفت: هرچه بتوانیم تولید مصالح را به سمت مجموعه‌های داخل شهرداری ببریم، شاهد کاهش هزینه در پروژه‌های عمرانی و همچنین ارتقاء سطح کیفی و اطمینان بیشتر خواهیم بود.

بخوانید:  ایجاد مراکز روان‌شناسی در فرهنگسراهای شهر مشهد

وی افزود: از سوی دیگر، ظرفیت‌های خوبی برای تولید و فروش مصالح مازاد نیز بوجود می‌آید که می‌توان از آن برای تسویه حساب پیمانکاران و همچنین به عنوان منبع درآمدی برای شهرداری بهره گرفت.

فرهمندی تصریح کرد: تحقق این مهم، مستلزم ایجاد زیرساخت‌های قانونی است چراکه ملاحظاتی در این خصوص وجود دارد که باید آنها را مدنظر قرار دهیم.