منطقه سیدی مشهد نیازمند توجه بیشتر مسئولین
منطقه سیدی مشهد نیازمند توجه بیشتر مسئولین
سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: با توجه به امکانات و پتانسیل موجود در منطقه سیدی، بایستی هماهنگی میان مجموعه‌های مدیریت شهری در پاسخگویی به نیازهای همشهریان صورت پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری ساخت و ساز هشتم؛منطقه سیدی مشهد؛ موسی الرضا حاجی بگلو در گفت‌و‌گویی پیرامون دغدغه‌ها و مشکلات همشهریان در منطقه سیدی اظهار کرد: در نشست‌هایی با حضور همشهریان در مسجدی واقع در منطقه سیدی، پذیرای سوالات و دغدغه آن‌ها پیرامون مسائل حوزه شهری بودیم.

وی با اشاره به اینکه عمده درخواست همشهریان به مسائل مدیریتی معطوف بود، گفت: با توجه به امکانات و پتانسیل موجود در منطقه سیدی مشهد، بایستی هماهنگی میان مجموعه‌های مدیریت شهری در پاسخگویی به نیازهای همشهریان صورت پذیرد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس عنوان کرد: مشکلات خرد و کوچک در این منطقه مرتبط با مسائل هزینه‌ای نیست، بلکه می‌توان با مدیریت صحیح مباحث مورد نیاز را مرتفع نمود.

حاجی بگلو عنوان کرد: تلاش ما در دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد مقدس این است که به دنبال رفع دغدغه‌ها و ایجاد گفتمان میان همشهریان شهر امام مهربانی‌ها باشیم تا بتوانیم اتفاق‌های مثبت و اثرگذار در سطح شهر رقم زنیم.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات و نیازهای مردمی قابل حل است، تصریح کرد: در بودجه ۱۴۰۱ اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای محلات هدف در نظر گرفته شده است که پروژه‌ها با نظر شورای اجتماعی محله، هیات امنا مساجد و معتمدین در اولویت اجرا توسط شهرداری قرار می‌گیرد.