دانلود رایگان مدل سه بعدی المان های شهری
دانلود رایگان مدل سه بعدی المان های شهری
دانلود رایگان مدل سه بعدی المان های شهری

به گزارش پایگاه خبری ساخت و ساز هشتم،دانلود رایگان مدل سه بعدی المان های شهری

در این بخش مجموعه ای از مدل سه بعدی المان های شهری را برای شما معماران گرامی آماده ساخته و ارائه خواهد داد. این فایل شامل المان هایی چون نیکت، چراغ راهنما، تجهیزات شهر سازی، پمپ بنزین، علائم و تابلو های شهری، شیر آتشنشانی، تیر چراغ برق و غیره می باشد. شما می توانید از طریق لینک زیر فایلها را دانلود کرده و در طراحی پروژه های خود استفاده نمایید.

چرا مدل سه بعدی؟

گفتنی است مدل سازی سه بعدی به یکی از مهم ترین و تخصصی ترین گروه مشاغل بدل شده است. فرایند مدل سازی درواقع به نمایش درآوردن هر آنچه در ذهن دارید هستش. در دنیا از مدل سازی سه بعدی برای کارهای زیادی استفاده میشه. برای مثال : جلوه های ویژه سینمایی، گیم ، انیمیشن ، صنعت ، معماری و … .

با پیشرفت صنعت معماری و پدیدار شدن ساختمان ها و برج های زیبا، با معماری خاص باعث شده است تا شرکت های معماری برای بهترین شدن پا به میدان رقابت گذارند.
اسکیس و طراحی دستی سریع است اما تمام جزئیات را نمیتوان نمایش داد. اگر خطایی در طول رسم بوجود بیاید ممکن است جبران نشود و مجبور به تکرار رسم شویم. و از همه مهمتر واقعی به نظر نمیرسد.معماران برای اینکه طرحی که در ذهن دارند را بهتر نمایش دهند از مدل سازی سه بعدی استفاده میکنند که از مزیت های آن میتوان به واقع گرا بودن ، قابل ویرایش بودن و انتقال بهتر نکات و جزئیات به عوامل ساخت اشاره کرد.

دانلود رایگان مدل سه بعدی المان های شهری:

   دانلود مدل سه بعدی المان های شهری

  حجم فایل: ۱۳۴.۰۱ مگابایت

  • منبع خبر : آرک لاین