قیمت خانه ۶۰ متری در تهران چقدر است؟
قیمت خانه ۶۰ متری در تهران چقدر است؟
در گزارش پیش رو به بررسی قیمت برخی از واحدهای ۶۰متری که در آژانس‌های املاک تهران فایل شده است، خواهیم پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری ساخت و ساز هشتم، یک خانه ۶۰متری، جز واحدهای متراژ پایین محسوب می‌شود که بسیاری از خانه اولی‌ها به خرید واحدهایی با این متراژ تمایل نشان می‌دهند؛ بسیاری دیگر نیز به علت افزایش قیمت مسکن و نداشتن بودجه کافی برای خرید واحد بزرگ‌تر، واحدهای متراژ پایین که خانه‌های ۶۰متری هم جز آن محسوب می‌شود را انتخاب می‌کنند؛ در ادامه این گزارش قصد داریم تا به برسی قیمت برخی از واحدهای ۶۰متری که در آژانس‌های املاک شهر تهران فایل شده است، بپردازیم.

این ارقام تنها بخشی از معاملات بوده که در آژانس‌های املاک تهران فایل شده و به طور مطلق قیمت مسکن در این محله‌ها را عنوان نمی‌کند؛ قیمت مسکن در هر محله باتوجه به عوامل متعددی مثل سن، مواد و مصالحی که در ساختمان مورد استفاده قرار گرفته، متفاوت خواهد بود.

قیمت خانه ۶۰ متری در تهران

قیمت خانه ۶۰ متری در تهران

واحدی ۵۸متری و ۱۰سال ساخت در شهرزیبا متری ۳۵میلیون تومان، یک خانه ۶۰متری و ۱۵ساله در تهرانسر متری ۲۱میلیون تومان و خانه‌ای ۶۱متری و ۱۲ساله در وحیدیه با قیمت ۲۲میلیون تومان در هر متر مربع به فروش گذاشته شد.

همچنین یکی دیگر از واحدهایی که با این متراژ در تهران فایل شد، خانه‌ای ۵۹متری و ۴ساله در مولوی بود که با قیمت ۱۶میلیون تومان برای هر متر مربع به فروش می‌رسد. برای خرید خانه‌ای ۶۰متری و ۱۸ساله در آذربایجان نیز ۲۰میلیون تومان سرمایه برای هر متر مربع مورد نیاز است.

بخوانید:  وزارت راه‌ و شهرسازی؛ عامل اصلی گرانی اجاره بها!

جنت آباد یک محله در غرب تهران است؛ واحدی ۶۰متری و ۱۴ساله در این محله متری ۳۱میلیون تومان قیمت خورد. گیشا از دیگر محله‌های گران قیمت در غرب تهران است که واحدی ۵۷متری و ۲ساله در آن متری ۵۵میلیون تومان به فروش می‌رسد.

مجیدیه و حکیمیه از محله‌های تهران در شرق این شهر محسوب می‌شود. واحدی ۶۰متری و ۲۵ساله در مجیدیه متری ۲۱میلیون تومان و خانه‌ای ۵۶متری و ۵ساله در حکیمیه متری ۳۳میلیون تومان قیمت گذاشته شده است.

  • منبع خبر : اقتصاد آنلاین