تفاهمنامه واگذاری بخشی از اراضی شهرداری مشهد در قالب طرح جهش تولید مسکن
تفاهمنامه واگذاری بخشی از اراضی شهرداری مشهد در قالب طرح جهش تولید مسکن
نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد گفت: براساس تعهدی که به شهروندان عزیز مشهدی داشتیم تفاهم‌نامه بهره‌مندی از 21 هکتار از اراضی شهرداری مشهد در محدوده شهرک‌های شهید رجایی و شهید باهنر در قالب طرح جهش تولید مسکن، به امضاء رسید.

به گزارش پایگاه خبری ساخت وساز هشتم،اراضی شهرداری مشهد؛ سیدحسین علوی‌مقدم در گفتگویی با اشاره به دیدار اخیر خود با رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی، در حاشیه سفر هیات دولت به مشهدمقدس، اظهارکرد: براساس تعهدی که به شهروندان عزیز مشهدی داشتیم و با تاکید نماینده محترم ولی‌فقیه و امام‌جمعه مشهد مقدس، حضرت آیت‌الله علم‌الهدی، تلاش‌های وزیر راه و شهرسازی و برنامه‌ریزی شهردار مشهد، تفاهم‌نامه بهره‌مندی از ۲۱ هکتار از اراضی شهرداری مشهد در محدوده شهرک‌های شهید رجایی و شهید باهنر، به امضاء رسید.

علوی‌‎مقدم افزود: این اقدام ارزشمند قطعا به نفع شهروندان مشهدی، به ویژه ساکنان شهرک‌های یاد شده است؛ از مساعدت رئیس جمهور محترم در این خصوص کمال تقدیر و تشکر را دارم.

نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد مقدس این تفاهمنامه را آغاز محرومیت زدایی از محلات حاشیه شهر مشهد دانست و تصریح کرد: براساس این تفاهمنامه، اصلاح بافت فرسوده شهرک‌های شهید رجایی و باهنر آغاز خواهد شد

بخوانید:  افزایش 30 درصدی توسعه کیفی زمین‌های ورزشی روباز شهرداری مشهد