فرهنگسرای چهاربرج در بلوار شاهنامه به زودی راه اندازی میشود
فرهنگسرای چهاربرج در بلوار شاهنامه به زودی راه اندازی میشود
حسین حسامی، عضو کمیته نظارتی شماره 3 شورای اسلامی شهر مشهد مقدس اظهار داست: مطالبات مربوط به سایر دستگاه‌ها را نیز به تفکیک از طریق کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری ساخت و ساز هشتم،فرهنگسرای چهاربرج در بلوار شاهنامه؛ حسین حسامی با اشاره به اینکه یکی از نیازهای مردمی، آسفالت معابر است، گفت: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب پروژه‌های زودبازده به بولوار شاهنامه اختصاص یافته که حدود ۲۵ میلیارد تومان آن مربوط به آسفالت معابر با اولویت است؛ معابری که اولویت و اهمیت آن از سوی مردم و ساکنان بومی احصاء شده است.

حسامی در زمینه فرهنگسرای چهاربرج در بلوار شاهنامه هم تصریح کرد: تجهیز فرهنگسرا حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پس از تکمیل و تجهیز در اختیار عموم مردم و اهالی قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به طرح تفصیلی نیز افزود: پیگیری‌های شورای ششم برای ابلاغ طرح راهبردی و طرح تفصیلی توس، خاص و بی‌سابقه بوده؛ طرح راهبردی ابلاغی وزارت کشور نتیجه و ثمره همین پیگیری‌های مستمر شورای شهر و کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس است.

حسامی گفت: امیدواریم وزارت راه و شهرسازی و اداره کل این وزارتخانه در استان نیز پیگیری‌های لازم در این خصوص را داشته باشند و مشکلات اهالی برطرف شود.

وی از پیگیری نصب تصاویر شهدا در بولوار شاهنامه و مطرح شدن این موضوع در کمیسیون فرهنگی شورای شهر خبر داد و گفت: در زمینه مسائل و معضلات اجتماعی نیز قرارگاه تحول اجتماعی با مصوبه شورای شهر شکل گرفته و یکی از محلات هدف این قرارگاه، بولوار توس و شاهنامه است.