شهردار مشهد مقدس تا پایان امسال انتخاب می‌شود
شهردار مشهد مقدس تا پایان امسال انتخاب می‌شود
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، پیش از آغاز سال نو، شهردار مشهد مقدس انتخاب خواهد شد تا اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های شورای ششم در سال جدید، با قوت و شدت بیشتری اجرایی و دنبال شود.

به گزارش پایگاه خبری ساخت و ساز هشتم،شهردار مشهد مقدس؛سیدابراهیم علیزاده با بیان اینکه شورای اسلامی شهر بنا به شرایط پیش آمده، به سرعت وارد فرآیند انتخاب سرپرست شهرداری شد، اظهارکرد: برهمین اساس، جمع‌بندی اعضای شورای اسلامی شهر در اسرع وقت صورت گرفت و سرپرست شهرداری مشهد مقدس انتخاب گردید.
وی افزود: پس از انتخاب سرپرست، آنچه مسلم بوده این است که وارد فرآیند انتخاب «شهردار» شویم چراکه براساس قانون، سرپرست شهرداری، در مدت ۳ ماه می‌تواند اداره شهر را عهده‌دار باشد و این حکم برای بازه زمانی مذکور معتبر است.
علیزاده تصریح کرد: باید توجه داشت که برخی از اعضای شورای اسلامی شهر نیز ممکن است خود برای تصدی سمت «شهردار» اعلام آمادگی کنند.
وی گفت: درحال حاضر، با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال، شاهد برگزاری فشرده جلسات کمیسیون‌های تلفیق و برنامه و بودجه هستیم؛ با این وجود، پیش از آغاز سال نو، شهردار مشهد مقدس انتخاب خواهد شد تا اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های شورای ششم در سال جدید، با قوت و شدت بیشتری اجرایی و دنبال شود.
علیزاده افزود: شرایط مشهد مقدس در آغاز سال نو و ایام نوروز متفاوت از سایر شهرهای کشور است؛ از یکسو استقبال از بهار را که یکی از مشخصه‌های نوروزی مشهد محسوب می‌شود، داریم و از سوی دیگر باید به شکل مطلوب و درخور، میزبانی از زوار رضوی را داشته باشیم؛ برهمین اساس، سرپرست شهرداری مشهد در مدت ۳ ماهه ماموریت خود قطعا مشغول خدمت‌‍رسانی خواهد بود و امیدوارم در این فاصله، انتخاب و مراحل قانونی برای صدور حکم شهردار منتخب از سوی وزیر کشور طی ‌شود.

بخوانید:  فرصت‌های اقتصادی شهر مشهد مقدس
  • منبع خبر : خبرآنلاین