رنگ های کاربردی در دکوراسیون خانه
رنگ های کاربردی در دکوراسیون خانه
مفهوم «خانه» برای اکثر ما با راحت‌ترین مکان روی زمین یادآوری می‌شود، جایی که هر بخش و جزئیات داخلی آن پر از گرما، آرامش و اطمینان خیال است. حال این فضای امن با رنگ‌های مختلفی آمیخته می‌شود که می‌تواند این حس آرامش‌خیال را چندین برابر کند.

به گزارش پایگاه خبری ساخت و ساز هشتم، رنگ های کاربردی در دکوراسیون خانه: خانه جایی است که ما بعد از یک روز کاری سخت در آن آرام می‌گیریم و برای حل مشکلات مهم قدرت پیدا می‌کنیم. بنابراین، هنگام طراحی آن و ایجاد فضای داخلی در یک اتاق خاص، لازم است که همه تفاوت‌های ظریف و البته مهم را درنظر بگیریم؛ این انتخاب می‌تواند یک سبک ساده تا پالت رنگ و سایر اتفاق‌های بزرگ باشد.

استفاده از رنگ‌های مختلف و جذاب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می‌تواند جلوه‌های ویژه و البته تاثیرگذاری در هر کدام از فضاهای خانه به وجود آورد. در واقع با کمک بازی با رنگ و سایه‌های متنوع می‌توانید فضا را گسترش داده و یا فضایی را جمع و جور و کوچک نشان دهید. شکل اتاق به این بازی با رنگ‌ها بستگی دارد و می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

رنگ‌ها در طراحی داخلی، حالت فضا را تنظیم می‌کنند و می‌توانند بر اجرای هر سبکی یک مهر تایید بزنند. بنابراین نمی‌توان به راحتی از کنار ترکیب رنگ‌ها در هر یک از فضاهای داخلی گذشت و به آن‌ها بی‌توجه بود.

لازم به ذکر است برای ایجاد راحت‌ترین فضاها در دکور داخلی خانه باید در مرحله نخست به رنگ و ایجاد سایه‌ها مختلف توجه کرد که حتی برای دکوراسیون سال ۲۰۲۲ میلادی نیز به عنوان یک تِرِند جدی درنظر گرفته شده است.

بخوانید:  ایده هایی جذاب برای طراحی پاسیو

در زیر به کاربردی‌ترین رنگ‌ها و سایه‌ها در طراحی داخلی خانه‌ها در سال ۲۰۲۱ میلادی اشاره داریم که آشنایی با آن‌ها می‌تواند کلی ایده‌های ناب به ذهن شما بیاورد.

رنگ های کاربردی در دکوراسیون خانه
رنگ های کاربردی در دکوراسیون خانه
کاربرد رنگ ها در طراحی داخلی
  • منبع خبر : اسکان نیوز